Outfit på lördag.

Jag har lite mycket fritid kanske, Men vad fan ska jag hapåmig på lördag, står verkligen mellan valet och kvalet här.
50årsfest med släkten.

Alternativ 1.
Shockera släkten med att köra lite casual och moget. Symbolisera att jag växt upp. Byxor och skjorta. Snyggt och välskräddat.
Nästan lite som att man accepterat hela tävlingen om vem som offrat sig mest för att vara lyckad, visa att man är delaktig i deras värld. Att jag också kommer göra så?
Jobbar med symbolik här.

Alternativ 2.
Svulstigt och härligt.
Lila fodralklänning, Turkos ögonakugga som jag älskar, stor rullebulle av luggen. Leopardjacka i pimp-modellen.
Känns som då blir det mer upbölingstilen. Kalle kör på det stilen med hela sin utstrålning.
Jag kommer känna mig snygg iaf, kommer vara migsjälv i det.

I båda fallen kommer jag visa upp min tattuering för farmor och farfar, stackars. Att såna detaljer kan betyda så mycket.
Pappa skulle föredra duktig flicka nr 1 och mamma skulle föredra pippi långstrump nr 2.
Mamma är smartast. Blir kanske 2an iaf.

Har kommit på att detta är coolt:

Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN HERREGUD ALEX, TVÅÅÅAAAAN!!!!







:*

2009-02-13 @ 18:56:36
URL: http://www.moreoflisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0