Tidigt en Söndagmorgon.

Dolly Parton – Joshua - Single (2002 Remaster)
Jag fattar ju att det en är "halvcover" men det är ingen kritik mot henne.
Jag drömde inatt att min lillasyster gifte sig och svärmorsan var Dolly.
Drömmer ofta om Dolly Parton. Osunt mycket. Jag ser mig inte ens som ett fan. Äger varken en poster eller t-shirt. Tänker fan skaffa en hel garderob med Dolly-tishar dock.

Har haft en rätt bra kväll.
Förutom att jag råkade dra en flaskbotten på lillbrorsan min. Borde inte ens skriva upp det för då förevigas det och han kan ta upp det sen när det är glömt också.
Ångrar mig knappt för han är så jävla störig.

Kommentarer
Postat av: Karianne

Du är utmanad kolla in min blogg =) inte du behöver göra om du inte vill, jag tyckte det var lite små kul =)

kram!

2010-03-04 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0