Btw...

...Så har mina lediga dagar dragit med sig smärtsamt mkt dagdrömmeri.
Är inte helt bortkopplad från verkligeheten, är inte så. Men mitt fokus är inte på verkligheten. Jag skulle få ihop iaf 5-6 små novellstorys per dag. Nej fan fler. 1 sida långa ungefär. 2 om man tar med mer adjektiv och karaktärsbeskrivningar. Karaktärsbeskrivningar gillar jag. Beskriva känslan är något jag jobbar på att utveckla. Alltid jobbat på det. Det är fan bra att kunna för det mesta.
Så just nu är det i novellform jag tänker i alltså. Mycket skräp så det är inget jag borde utveckla direkt. Smörja.
Skulle inte vilja läsa sånt själv. Vill tänka i en annan form från imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0