Dampdag.

Har hänt mkt kul.
-Fått 100 spänn i dricks. Utan att ens smöra.
-Gett en invit och blivit dissad snyggt.
-Skickat ett skvaller-SMS till fel person, dvs personen skvallret handlade om. Klassisk. Sjukt kul.
-Fått damp på en kund som klipper till sin palmlugg själv hemma. sagt att det är allvar nu.
-Fått tipset av en riktig kvinna att vi kvinnor inte är gjorda för monogami.
-Jacqueline ringde från jobbet. Hon frågade om jag var full men jag var bara manisk. Älskar vårat kodspråk.

Tyckt faktist flera styckna idag varit snygga som rockstjärnor. Omdömeslöst.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh gud, jag älskar det här inlägget! Vilken bra start på dagen det blev för mig nu efter att ha läst detta. Men, vad är palmlugg? Står den rakt ut och vitt och brett som palmbladen gör på en sån där tecknad palm typ? Har försökt klura ut det, men inte fått någon riktigt bild i skallen än.

2010-01-20 @ 15:00:37
URL: http://www.kvinnornaochjag.blogspot.com
Postat av: Madeleine

haha, skön bild...

2010-01-20 @ 17:10:15
URL: http://kortnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0