Jag drömde att...

...Bingo Rimer ringde mig. Blev förvånad eftersom jag inte är kändis. Tänkte att det måste bero på bloggen men jag har ju bara 8 läsare.
Något som förvånade mig ännu mer var att jag faktist tackade nej. Jag trodde ändå inte att jag skulle ha bangat på ett erbjudande att få vika ut mig. Har ju varken sillisar eller snygg kropp så det hade nästan tillomed varit en mindre feministisk handling.
Jag skulle vara med i nån talkshow också, typ skavlan.
Frågan är vart mina fans var i drömmen? Tycker man behöver det också. Aja skitsamma.
Jag vill inte vara kändis. Det är sant. räcker såhär.


Kommentarer
Postat av: Bella

wierd...

2010-02-06 @ 16:59:07
URL: http://heroinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0