Känner mig sjuk.

Vilket är helt normalt. Kommer känna mig friskare imorn. Hjärtat hoppar runt konstigt dock. Hypokondriparanoia såklart. Det är inget fel på mitt hjärta.

Kollar på kobra om Ryssland. Kanske ska åka dit. Börjat intressara mig för Ryssland litegrann.
Kanske ska låta mig övertalas till en långresa.

Googlade efter en passande bild och hittade ryska yogapositioner. Tyckte det kunde passa eftersom jag varit på yoga nu i veckan. Fördomar behövs för att hjärnan ska kunna gå vidare och inte överanalysera allt.
Jag är trött, tråkig och torr.


Glöm inte klicka på bilderna för att se dem i full storlek.

Jag är btw sjukt irriterad på min äckliga granne som hostar så det låter som om han sitter i samma rum.
Usch det är många som är irriterande. Alla som luktar rök, sprit och parfym kan också go to hell.
Fittallting.

Idag har jag börjat tänka på saker som ger mig ångest. Det var sjukt dumt.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

När det känns som om hjärtat hoppar över ett slag så slår det typ egentligen ett dubbelslag. weird tycker jag, men det var så barnmorskan föklarade det för mig förut.. mitt "hoppade" ganska ofta och gör det typ fortfarande vissa dagar.

2010-01-21 @ 23:12:41
URL: http://kortnos.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja ellerhur det brukar göra ganska mkt dubbelslag ibland. inte nu dock. Men jag är nojig pga att hjärtat kan bli fuckat av medecinen, det höjer ju blodtrycket och man får inte ta det om hjärtat är dåligt.

2010-01-22 @ 08:17:25
URL: http://ettaellernolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0