Måndag=Bra.

Ulf och Martin Franzéns playlist
Lyssnar på Uffes playlist och känner mig sjukt lycklig.

Haft en toppendag.
-Vaknade upp och kände mig jäkligt frisk.
-Var på ADHD-kursen. Det var mycket trevligt och vi satte oss på krogen efteråt. Jag drack en cola. Det är nog synd för präktiga mig. Men jag var sugen på öl men jag kan inte dricka om det är oplanerat.
-Blev överöst med komplimanger för mitt hår! Spontana ADHD-kommentarer uppskattas.
-Drog hem, ställde in min date med Fia, bra för det skulle bli för stressigt.
-Pilates. 10 p.
-Såg sista avsnittet av Mad Men. Jag älskar Mad Men. Underbara företagsanda där på slutet. Blev så sugen att skaffa ett kontor! Och om man jobbar på Mad Men-kontoret så krävs nog fan frisörerfarenheten.

Nu: Sova. Lite sent men det är ok


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ADHD-kursen? Jag blir ju lite smått peppad. MVH ADD/ADHD-PI-snubbo.

2010-03-14 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0