Regina Spektor

Tänkte en dag att jag var för gammal för att ta nya musikintryck och kommer spela samma skit i vardagsrummet nu som när ungarna går i högstadet.
Jag har ju förmodligen fått dethär spelat i radio och annat i hundra år men jag har inte snappat upp att jag faktist gillar det. Tror tillomed att min pappa skulle gilla dethär. Väldigt lättlyssnat. Tror dessutom att mina kunder skulle gilla det. Dvs det finns en chans att jag kan få lyssna på det hela dagarna. Bra grej.

Sen är det en helt annan sak att se saker live. Men jag är fan en popare ibland.

Tänkte på detdär med Timo Räisänen. Han har ju blivit så stor. Kommer ihåg när man stod där okysst på skansen i värdens härligaste outfit med en hatt på toppen och glodde på Håkan Hellström. Han var ju med där som basist eller nåt i bakgrunden, men han var fan kul att ha på scen, karisma och bus. Så kul att det gått bra för honom. haha.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, det skulle vara en bra kommentar. Lär använda den :P Så skönt.. "Jaa... alla är vi olika" och inget mer hihi.

2010-01-26 @ 00:08:02
URL: http://kortnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0